Csináld magad: szivárványos Shamballa karkötő


Biztos sokan vannak, akik ismerik ezt a fajta karkötőt. Több éve divat már és elég sok sztár is hordja. Vajon miért is ilyen népszerű? Kattints és megtudod: Shamballa karkötő.

Szerencsére sokféle változata van és sokféle színben, formában, stílusban is készülhet ahhoz, hogy mindenki megtalálja a hozzáillőt.
Az elkészítési módja pedig nagyon egyszerű, azoknak meg főleg, akik jártasak a kézimunkában.
Simán csak makramé csomókból áll, néhány szem gyöngy kiegészítésével. Ha szeretnétek tudni, hogy kell ezeket a csomókat elkészíteni, akkor kattintsatok ide: lapos csomó.

Amúgy valljuk be szép darabokat lehet venni boltokban, de készíteni is. A strasszkövekkel kirakott gyurma golyócskák csillogása miatt is.

Nekem ugyan csak félig meddig tetszik, azért mert ugye a gyurma az nem egészen természetes anyag, ezért idegenkedem tőle. De nem kell velem egyetérteni. :-) Az biztos, hogy nagyon feldobják az egyszerű lapos csomókat ezek a kicsi csillogó gyöngyök. Ha viszont valaki mégis másfajta gyöngyökben akar gondolkodni mint én is, akkor sokféle megoldás kínálkozik. Pl.: üveg-, porcelán-, kerámia-, fa-, fémgyöngy, stb. Nekem egyenlőre üveggyöngyből van itthon készletem és hamarosan "végre" magamnak is csomózok egy Shamballa karkötőt. Eddig kettőt készítettem két barátnőmnek ajándékba. Az egyik egy "klasszikus" fekete fonalas zöld gyöngyös volt. A másik pedig egy fehér fonalas szivárványos. Ezt szeretném most nektek megmutatni pár fázisfotó segítségével. Hátha titeket is megihlet. :-)




Az első 6 lapos csomó és az első gyöngy.




Teljes hosszában.




Még ezeket a szálakat kell elbújtatni.





A záródása.




Ha kedvet kaptatok ahhoz, hogy egy ilyen szuper egyszerű karkötőt készítsetek, akkor használjátok ezt a nagyon részletes, fotókkal teli Shamballa karkötő tervezésről és készítésről szóló leírást. És nemcsak magatokat vagy barátnőiteket lephetitek meg vele, hanem pl.: fiútestvéreteket, barátotokat, párotokat is! :-)


Na és hogy tetszik az enyém, a szivárványos? 
Nyáron csináltam, olyan a hangulata is, de így a téli szürkületben, borult időben is feldobja az embert, ha ránéz. Én legalábbis elmosolyodom tőle. :-)

Címkék: , , , , , , , ,