Ékszertrend: hol kapható Fatima keze vagy hamsa medál

Mivel a fatima keze vagy más néven hamsa medál nagyon népszerű manapság és sokan keresik, ezért összeállítottam egy kis táblázatot, hogy hol, mennyiért és milyen szállítási költségek mellett lehet beszerezni ilyen medálokat. A hazai online boltok kínálatait néztem végig. Persze ebay-en biztos nagyobb a választék, de én nem vagyok jártas benne.



Forrás: Hermit




Remélem, hasznos lesz a következő táblázat azoknak, akik vásárolni szeretnének. :-)


Bolt Darab Anyag Méret Ár Legolcsóbb szállítási költség Hány féle?
Ezüst nekem 1 ezüst 2,2x1,5cm 2.200 770 egyféle
Mandra 1 ezüst 1x0,7cm; 2,5x2cm 2.500-4.900 650 kétféle
Ékszer Meglepetés 1 ezüst 15x20mm 4.500-5.500 1.990 ötféle
Heim Ékszer 1 ezüst 24x14mm 3.591 1.290 egyféle
Hermit Kiadó 1 ezüst 2,5cm 500 790 egyféle
GyöngyABC 1 bizsu 35x24cm; 15,5x13cm 50-130 395 kétféle

Ezeken a webáruházakon vagy webáruházakat is üzemeltető boltokon kívül még az Apacs ékszerboltba és a Bijou Brigitte-be érdemes benézni, mert szokott lenni Fatima keze medál vagy ékszer. Az Apacs honlapján ugyan most nem látok, de láttam már a kirakatukban.
Persze előfordulhat még a Vaterán, a Meskán, az Alkotók boltjában vagy a többi apróhirdetős oldalakon is. Nézzetek be alkalmanként, mert lehet, hogy épp belebotlotok. :-)

Hogy hol van Apacs?

Budapest:

Győr, 
Székesfehérvár, 
Pécs, 
Szeged, 
Nyíregyháza.


És hol van Bijou Brigitte?

Budapest:
STB.

Tatabánya,
Miskolc,
Győr,
Szeged,
Székesfehérvár,
Pécs,
Nyíregyháza,
Debrecen,
Kecskemét,
Eger, 
Szolnok,
Kaposvár.

Ha esetleg kimaradt valamelyik város, vagy van más ékszerbolt is, ahol kapható, írjátok meg, szívesen felteszem a linkjét vagy a nevét.

Ha kíváncsi vagy a Fatima keze jelkép jelentésére is, akkor egy korábbi bejegyzésemet ajánlom neked: Ékszertrend: hamsa vagy Fatima keze

Ha vettetek hamsa medált, írjátok meg, hogy hol vettétek és milyen célból. :-)

Címkék: , , , ,