Csináld magad: egyik tavalyi sláger karkötő

Tavaly nyáron volt ez a típusú karkötő népszerű. Legalábbis ami a DIY posztokat illeti. Vagyis több blog és internetes magazin is közölte a leírását ennek a karkötőnek.




Forrás: Honestly WTF
A barna bőr és arany fémcsöves karkötőről van szó. (Bár a többi is jóó!)



Nagyon egyszerű elkészíteni, de én bonyolítottam egy kicsit, csakhogy el ne unjam... ;-) Kb. 15 perc a bonyolítás nélkül.
A végeredmény egy mutatós akár elegánsabb ruhához is hordható darab.



Hozzávalók:




Én először próbaképpen megcsináltam a végzárót a drótból. Életem első ilyen alkotása és nem volt nehéz. :-) A horgolótűre feltekertem összesen 6 menetet a drótból és nem is kellett hozzá fogó, mert kézzel is sikerült hajlítani. Valószínűleg a benti 24-25 fok is segített ebben. Ha mondjuk a kinti 30 fokban csináltam volna, akkor még könnyebb lett volna. :-)



Majd felfűzögettem a fém csöveket a bőrre nagyjából egyenletes távolságban egymástól, bár viseléskor úgyis vándorolni fognak.







A végzáró alsó végét rászorítottam fogóval a bőrre, majd levágtam a fölösleget csípőfogóval. A felső kampós végének a szárát pedig beledugtam a végzáró belsejébe, ahol a bőr is van, hogy még szorosabban legyen.


Az a fém rúd egy horgolótű, arra tekertem a drótot. Méretileg kb. egyforma a bőrrel. :-)


 
 Itt látszik, hogy bele van nyomva a kampó vége.



Rátettem a delfin kapcsot próbaképpen.





Megcsináltam a másik bőrvéget is, amire ráakasztottam a delfin kapcsot.




És már kész is van! :-)







Kb. 3-4 órája hordom és az első tapasztalataim, hogy néha nyomot hagy főleg a fémcső a csuklómon, de amúgy nem kényelmetlen. És persze a csövek vándorolnak össze-vissza. :-) Mivel a jegygyűrűm is vésett mintájú, ezért jól illenek egymáshoz, még ha a csövek vörösréz színűek is. :-)


Szóval? Milyen? Ugye, hogy hamar megvan? Tavaly megcsináltátok vagy majd az idén?

Címkék: , , , , ,