Csináld magad: 8 szálas kumihimo befejezése

Ahogy ígértem megmutatom, hogyan fejeztem be a narancssárga egyszínű kumihimo zsinóromat, amit 8 szál volga cérnából készítettem. Hogy miért hanyagoltam el ennyire a befejezést? Mert a drót megrendelése kicsit hosszasra nyúlt, mivel egyszerre több dolgot szoktam online rendelni egy helyről. Így gazdaságosabb a postaköltség szempontjából. És persze ez idő alatt sok minden történt velem. :-)





 

Hozzávalók:







Ráhajlítom.


És elkezdem tekerni, lehetőleg szorosan egymás mellé.



Nem tökéletes, de tűrhető... Legközelebb a 0,4 mm-es drótot fogom kipróbálni, mert ez egy kicsit merev és nem olyan könnyű dolgozni vele.


Ne kérdezzétek, hogy sikerült rátenni a zsinór mindkét végére. Nem ment egyből, de nyugalmi állapotban és némi türelemmel, na meg horholótűvel benyomkodva... :-) A végzáró drótjának két végét összébb szorítottam fogóval, hogy ne jöjjön ki belőle a kumihimo zsinór két vége.


Egymáshoz öltögettem. Teljesen kész.


A horgolás mintát interneten találtam. Ez is magyar motívum. A képen a második sor első rajza. Amúgy olyan paszományjellegű a többi. :-)


Forrás: Magyar motívumok gyűjteménye Gergely János alapján


Gondolom kíváncsiak vagytok rá, hogy miért készítettem a fenti kör alakú horgolt motívumos valamit. Hát... eredetileg fülbevaló tartót akartam készíteni. És felakasztani a falra. Tudjátok, van jó pár ötlet az interneten, hogyan csináljunk csipkéből és képkeretből fülbevaló tartót. Valami olyasmit szerettem volna én is.
Horgolás közben rájöttem, hogyha ha súlyosabb fülbevalót teszek rá, akkor valószínűleg megnyúlik és csúnya lesz, mivel nincs kifeszítve. Persze meg fogom próbálni, de nagyon úgy tűnik, hogy fali dísz lesz belőle. 
Készítek majd képeket és megmutatom tesztelés közben. Megosztom majd veletek a tapasztalataimat.


Közületek van, aki már csinált csipkéből és képkeretből fülbevaló tárolót?

Címkék: , , , , , , , , ,