Ékszerajánló: Anya-gyermek ékszerek

Nemsokára Anyák napja! Szerintem legtöbben virágot visznek az Édesanyjuknak vagy valami aprósággal kedveskednek. Persze akad olyan anya-gyermek kapcsolat is, ahol már a telefonálás is nagy szó az egyik vagy a másik fél részéről.

Én is virágot szoktam általában adni és a gyermekeimtől is általában azt kapok. Az orgona amúgy is az egyik kedvenc virágom, az illata miatt. Kár, hogy idén Anyák napjára már majdnem elvirágzott mind.

Persze amióta a fiam óvodás, azóta mindenféle kézzel készült apróságot is hazahoz vagy éppen utólag előkerül az ovis zsákból. Múlt héten épp egy Nőnapi üdvözlő kártyácskát húztam elő a zsákja mélyéről. :-)) Nagyon szép, itthon ki is tettem a falon lévő parafatáblára, ahol a fiam hasonló művei laknak.
De ha nem kapok semmit, sem dől össze a világ. Az a fő, hogy Anyák napján túl is szeressük egymást és harmonikus legyen a kapcsolatunk. Ezért maga az Anyák napja nem olyan "nagy cucc". :-))

Utánakeresgéltem, hogy az ékszerek terén milyen anya-gyermek kapcsolatot ábrázoló szépségek születtek. És meglepetésemre igen sokfélét találtam ebben a témában. :-) Eddig még csak a szerelmes párok vagy éppen legjobb barátnők által hordott kettétört szívek vagy páros ékszerek motívumait ismertem.
A legtöbb ilyen típusú ékszer valamilyen fémből, általában aranyból vagy ezüstből készül.


Akkor lássuk az ékszereket:


Nyakláncok és medálok:


Forrás: Amazon


 
Forrás: Myforeverchild


Forrás: http://thegoldjewelry.com/Jewelry/14k-gold-mother-child-cameo.htm



Forrás: Vivian Feiler Designs




Forrás: Etsy



Forrás: agnesasvagyaruhaza



Bagolymániásoknak:


Forrás: Etsy



Forrás: Etsy



Nyaklánc-karkötő páros ékszer:



Forrás: Etsy


Kelta végtelen csomó és harmónia anya és gyermeke között. Gyönyörű és tökéletes! Nekem nagyon tetszik. Nektek?



Forrás: Etsy



Karkötő charmok:


Ezekből nagyon sokféle van. Van, amelyiken a gyerekek nevei szerepelnek, sőt a név mellett a születési dátumot is felszokták tüntetni. Vagy éppen a születési horoszkópnak megfelelő kövekkel jelképezik a gyerekeket ill. azzal díszítik a névtáblácskákat.




Forrás: Etsy

Gyűrű:

 

Szerintem ez is nagyon jó ötlet! A gyerekek ujjlenyomatai. :-)



Forrás: Etsy



Nos, mit szóltok? Melyik tetszik?
Nekem adott némi ihletet. :-)

Címkék: , , , , ,