Csináld magad: Farmer fülbevaló gyöngyökkel

Régebben a facebook-on közzétettem pár képet farmerből készült karkötőkről, amikre a mintát hímzéssel készítették. Sőt volt köztük magyar motívumokkal díszített is. :-)

Na ezen felbuzdulva én is csináltam magamnak egy 2 in1 farmer óraszíj-karkötőt. :-) A részletes elkészítési leírást itt olvashatjátok.

Ezek után fülbevalók után kutattam a neten és találtam is egy inspiráló képsorozatot, amolyan kép diy-t.
Végül is nem fülbevaló adta az ötletet, de ez nem is baj. :-) Sosem tudhatjuk mi jön szembe és mi késztet valami új létrehozására.




Forrás: http://www.usefuldiy.com/es/diy-old-jeans-bracelet/


Mivel nem szeretem, ha szétszálalódik az anyag, ezért én úgy határoztam, hogy nem lesz "szőrös" a farmer széle, hanem cikk-cakk öltéssel eldolgozom.

Hozzávalók:





A képen a csíkos anyagot végül nem használtam fel, mert közben mást találtam ki. :-))



Kiszabott farmer csíkok és a gyöngyök.




Cikk-cakk öltéssel megvarrtam a csíkok 3 oldalát. A 4. oldalát azért nem, mert úgy gondoltam, hogy ott úgyis hímzőfonallal fogom egymáshoz varrni a három csíkot. Így utólag lehet, hogy jobb lett volna ott is cakkolni.
A csíkokat összeillesztettem úgy, hogy a legkeskenyebb került legfelülre, a legszélesebb pedig legalulra. Azért hogy látszódjon a színátmenet. A csíkokat egymáshoz varrtam sűrű szegőöltésekkel sötétkék hímzőfonallal.
Rávarrtam a gyöngyöket mind a három anyagba beleöltve. Az ékszer szerelőkarikákat beleakasztottam a szegőöltés néhány szálába (ez igen macerás volt, mert ki kellett tágítanom az öltést egy kicsit tű segítségével). Végül pedig ráakasztottam a fülbevaló akasztót a szerelőkarikára.

És íme a kész fülbevaló:







Azt nem mondom, hogy tökéletes lett. A gépi cakkolás nem lett egyenletes... de ez csak nagyon közelről látszik. Azért egynek jó. :-) Valószínű, hogy nekem talán kicsit nagy, de nyáron összefogott hajjal és megfelelő felsővel felvenném. 5-5,5 cm hosszú és 

És persze sosem tudni, hogy melyik barátnőmnek tetszik meg. :-))


Nektek, hogy tetszik? Megcsinálnátok? Hordanátok?

Címkék: , , , ,