Ékszertrend: több ujjas gyűrűk és más "kézékszerek"

Folytatom a gyűrűs témát. Eddig már az ujjperc és körömgyűrűkről kérdeztelek titeket, most jöjjenek a több ujjas gyűrűk és a "kézékszerek".

Azt már megállapítottam, hogy az ujjperc gyűrűk nem számítanak kényelmes viseletnek, de ez nem meglepő a trendek és a divat világában. Főleg, ha arra gondolunk, hogy könnyen leeshet az ujjunkról. Gondolom, a több ujjas gyűrűk
sem éppen a legkényelmesebb darabok az ékszerek közül, de szerintem jobbak egy fokkal, mint az ujjperc gyűrűk vagy a körömgyűrűk. A Dívány egyik cikkében nagyon ellene vannak többek között az ilyen típusú gyűrűknek és azt állítják, hogy megnyomorítja az ujjakat. Vajon tényleg így van? Közületek van, aki hordja? Kíváncsi lennék a véleményére.
Szívesen kipróbálnám, de az biztos, hogy hosszú ideig én sem viselném, mert nehezen mozognának a "járomba befogott" ujjaim. És ezt valószínűleg hosszú távon nem bírnám elviselni. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül. :-)




 
Forrás: vitorlazas.hu




 
Forrás: Annenn



Az én rövid ujjaimon elég furán mutatna egy-egy nagyobb darab, kicsit el lennék nyomva. :-) De egy csinos, finom, kisebb talán jól állna. Mondjuk ilyen:



 
Forrás: thecarrotbox.com



 
Forrás: quoteko.com


Ez nagyon szép, ráadásul a végtelen jel miatt még inkább tetszik. Csak négy ujjon sokallom, nekem elég lenne 2 ujjra.


"Kézékszerek":


Nekem az ilyen típusú 2 in 1 ékszerek nagyon tetszenek. :-) A karkötőként és gyűrűként is hordható dologról beszélek. Ráadásul biztonságosnak gondolom, nem kell állandóan azt lesni, mikor hagyom el, mint az ujjperc gyűrűk esetében. Persze nem mindennapi viselésre használnám, mert szerintem könnyen beleakadna valamibe.




Forrás: Meska, bocica


Ennek a láncos változatnak az egyszerűsége még jobban megfogott. :-)
De persze vannak nagyobbak, összetettebbek, csipkeszerűek.
Az anyaguk is lehet többféle: fémből, gyöngyből, kövekkel kiegészítve, sőt fonalból készültek is.



Forrás: http://krisztagyongy.blogspot.hu/2009/05/kezekszer.html



Forrás: wireandbead.hu




Forrás: Kricsár drótékszer


Ez a hajócsipke kézékszer olyan, mint egy tetoválás és fehérben akár még menyasszonyi ruhához is felvehető kesztyű helyett. Szerintetek?




 
Forrás: totusmel.blogspot.hu


Nektek melyik tetszik?

Címkék: , , , ,