Ékszertrend: combékszer

Karlánc, bokalánc, láblánc... comblánc?!?

 



Ja, és ki ne hagyjam a "fürdőkádláncot!" :-)


Hogy nem tudod mi az? Vagy nem emlékszel rá? Lehet, hogy neked sem volt, ahogy én is kihagytam? :-)

Gimis koromban a divat- és női/tini magazinokhoz időnként adtak ajándékba mindenféle mütyüröket, ékszereket...
Na, ezek között volt egy hosszabb lánc (valami egyszerű bizsu), amit a derekukra kötöttek díszként, övként a lányok és az osztálytársaim egy része is. Természetesen, akiknek ez a trend nem igazán jött be, azok "fürdőszobaláncnak" csúfolták az "értékes" ékszert. :-)

De kanyarodjunk is tovább egy újabb ékszertrendhez, ami tavaly év végén már terjedőben volt, ez pedig a comblánc. Hogy mi ez már megint? Egy újabb őrület, ami nemsokára lecseng? Hát majd kiderül. Mindenesetre annyira azért nem "hamvába hótt" ötlet, mivel többféleképpen hordható! És persze a sztárok is hordják, ami fenntartja majd egy ideig biztosan.


  Forrás: Cosmopolitan


 
Forrás: Stylelist Canada


Ha kényelem szempontjából nézzük a combláncot, akkor valószínűleg kényelmesebb mint pl.: az ujjperc gyűrű vagy a több ujjas gyűrű.

Egyetlen egy nagy bökkenője van, mégpedig, hogy inkább csinos, súlyfelesleg nélküli combokat hangsúlyozzunk vele.
Azt hiszem, én ki fogom hagyni ezt az ékszertrendet. Nem néz ki rosszul, de ebből már kiöregedtem. :-) Még esetleg farmeron elmegy, de nem érezném jól magam benne, ahogy anno a "fürdőszobalánc" sem tetszett.

Mit gondoltok erről? Hordanátok? Vagy inkább a tinik / 20-on évesek trendje?

Még a rögzítése érdekelne. Vajon a szoknya vagy nadrág belsejébe kell beleakasztani?
A DIY leírásokban szoros, gumis(?) pántot tesznek a combra, ami a láncot tartja:


Forrás: This is what I do

De szerintem én utálnám, ha túl szoros és ha meg lazább, akkor elhagynám... :-)

 

Extrém változata. Egész lábra, bokáig:

 

Forrás: Pinterest


Forrás: Craftyladyabby


Forrás: Dívány
Cosmopolitan

Címkék: , ,