Ékszertrend: barátság karkötők, ciki vagy sem?

Te hordasz barátság karkötőt? 

Vagy csak a tinik és a 20-as éveket taposók hordanak? 

Ciki, ha 30 múltál és ott figyel a karodon?


Az én válaszaim a következők a fenti kérdésekre: igen, nem, nem.
Persze biztos sokan nem ezen a véleményen vannak, de mivel nekem a kedvenceim a fonalból készült barátság karkötők, ezért bármikor felraknék egyet a karomra.

Tudom, hogy eredetileg barátnők adják egymásnak és nem szabad levenni míg el nem szakad, korábban én magam is így viseltem. De most már speciálisan hordanám, kapoccsal vagy olyan megoldással, hogy le tudjam venni és persze nem feltétlenül mindennap és minden alkalomkor.

Az utóbbi években, anyává válásom miatt, szinte minden ékszer lekerült rólam, kivéve a karikagyűrűt. De hamarosan újratöltök és felteszek majd egy-két darabot, főleg ha már a lányom is jobban értékeli. Egyenlőre csak a vágyakozása van meg, de elviselni magán hosszabb távon még nem tudja. :-)

Legutoljára az esküvőn volt rajtam egy nemzeti színű, egy piros-fehér és egy piros-kék-fekete fonat, de csak azért, mert elfeledkeztem róla, hogy esetleg furán nézne ki és persze "nem levehetősre" csináltam. Amolyan "hozzám nőtt" darab volt. A gyűrűs képekről viszont "retusáltuk" az öcsémmel. :-)) Meg is mutatom az eredetit:



Na, de annyi biztos, hogy nemcsak a 20 éveseké a világ, a barátság karkötők sem. :-) Hordják a reflektorfényben úszó nők is, bár inkább csak könnyedebb ruhákban, hétköznapi viselettel és főleg nyáron hódít.

Nézzétek meg kinek milyen van:

 

A Shamballa igen népszerű és ez is a barátság karkötő kategória. Például Miley Cyrus, Heidi Klum (50 éves) is hordja.Julia Roberts (46 éves) és Victoria Beckham (39 éves) karján is láttak már valami hasonlót, de a barátság karkötő fogalma igen tágan értelmezhető. Tehát nemcsak a csomózással készült változatok tartoznak ide.


Forrás: http://fayemay.com/?tag=friendship-bracelets


Forrás: http://gemgossip.com/home/tag/heidi-klum-bracelets



Bár ezen alig látszik, de elvileg láncos vagy gyöngyös dolog. Forrás: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1364693/Friendship-bracelets-given-makeover-summer.html



Forrás: http://fayemay.com/?tag=lauren-conrad


És akkor ez már egy elegánsabb változat:


Links to London: http://www.linksoflondon.com/gb-en/online-shop/collections/friendship/21648-id-friendship-womens---purple

Sztárok ide vagy oda, én maradok a saját álláspontomnál és továbbra is szeretem ezeket a fajta karkötőket, nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de talán nem is lényeges. Persze, akinek nem tetszik, az ne hordja. Ezen nem veszünk össze. Mindenkinek más a dilije. :-))



Címkék: , , , ,